Главная > Разное > Укрзалізниця впроваджує оформлення обов'язкових сервісних послуг у залізничних касах
Укрзалізниця впроваджує оформлення обов'язкових сервісних послуг у залізничних касах2-03-2007, 14:30. Разместил: Angie |
З 1 березня Укрзалізниця запровадила новий порядок оформлення такої сервісної послуги для пасажирів в усіх вагонах поїздів формувань залізниць України (крім загальних та з місцями для сидіння), як користування постільною білизною у поїздах. Відтепер пасажир при придбанні проїзного документа сплачує й вартість постільної білизни. Вартість цієї послуги включається у вартість квитка лише за умови, коли час поїздки складає понад 4 години та зазначається у проїзному документі. У разі тривалості поїздки менше аніж 4 години, послуга з користування постільною білизною буде надаватися за бажанням пасажира та також оформлюватиметься в касі, але при цьому пасажиру видаватиметься окрема квитанція, яка потім пред’являється провіднику для отримання комплекту постільної білизни. Така практика надання сервісних послуг на залізничному транспорті широко використовується у всьому світі. Ще торік, дбаючи про відповідність послуг на залізниці європейським стандартам, Укрзалізниця запровадила оплату за користування постільною білизною через каси у поїздах міждержавного сполучення. Новий порядок оплати такої послуги в касі є не лише зручним для пасажирів, це ще й важливий захід, який гарантуватиме пасажирам отримання якісної послуги на залізничному транспорті та унеможливить продаж провідниками вже використаної один раз постільної білизни. Лише за минулий рік перевірками ревізійних служб Укрзалізниці встановлено 544 факти продажу недобросовісними провідниками пасажирам вже використаної один раз білизни, за що було звільнено з роботи 150 працівників транспорту. Із введенням нового порядку оформлення сервісної послуги, наголошують в Укрзалізниці, це негативне явище не матиме місце. «Ми вивчаємо досвід європейських країн, де виключений доступ провідника до грошей і розробляємо приблизно таку ж систему. Це дозволить поліпшити якість обслуговування пасажирів, викорінити порушення, не піддавати ризику здоров'я людей», - зазначає Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак. Довідково. Для пасажирів пільгових категорій, що мають право на безкоштовне користування постільною білизною у поїздах, всі пільги збережені. http://www.mtu.gov.ua/mintrans/control/uk/publish/article?art_id=61913 Вернуться назад |